Prezentowanie cen z rabatem tak jak cen standardowych to wprowadzanie konsumentów w błąd – stwierdził prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. I zaapelował do firm telekomunikacyjnych o to, aby rzetelnie informowały o rzeczywistej cenie usług. – Jeśli niższa cena związana jest np. ze zgodą dodatkowe warunki, to trzeba o tym informować – stwierdza szef Urzędu.

Jak zauważa UOKiK, reklamy telewizyjne, internetowe i radiowe, a także strony www firm, najczęściej eksponują bardzo atrakcyjne ceny usług. Jednak po przeczytaniu szczegółów, zapisów drobnym drukiem, okazuje się, że są to ceny zaniżone. Konsument może je uzyskać dopiero po rabacie, gdy zgodzi się na marketing lub wybierze e-fakturę.

Dodatkowe warunki małym drukiem

W niektórych przypadkach (…) – czytaj więcej

Źródło: www.prawo.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę umieścić swój komentarz
Proszę umieścić swoje imię